Fitzroy ontwikkelt campagne voor ontwikkelaar BPD

Fitzroy ontwikkelt campagne voor ontwikkelaar BPD
  • Bureaus
  • 18 okt 2017 @ 10:58
  • 12182 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • ZakelijkContentStorytellingCampagnes

Na een korte orientatieronde heeft BPD gekozen voor bureau Fitzroy. BPD is een onderneming die zich bezig houdt met een van de belangrijkste levensbehoeften: wonen. BPD is de grootste gebiedsontwikkelaar van Nederland, en is ook actief is in Frankrijk en Duitsland.

Fitzroy is verantwoordelijk voor het opzetten van de communicatiestrategie en de daarbij horende executie. Jur Baart, oprichter van Fitzroy: 'Waar we bij sommige klanten echt verhalen moeten ontwikkelen, vielen we bij BPD met onze neus in de boter. Het duizelt daar van de verhalen, opinies en onderzoeken die nog nooit naar buiten zijn gegaan. Aan de hand van een gelaagde contentstrategie gaan we nu laten zien dat BPD de leider en kennisautoriteit is op het gebied van gebiedsontwikkeling. Ze hebben de juiste mensen, kennis en vooral durf om nieuwe gebieden te ontwikkelen.'

De campagne zal online te bewonderen zijn op eigen kanalen, branchespecifieke blogs en LinkedIn. De eerste film is met Harm Janssen, regiodirecteur van BPD, die oplossingen aandraagt om woningen betaalbaar te houden. 

Credits

Klant: BPD Gebiedsontwikkeling
Bureau: Fitzroy
Productiemaatschappij: Circus Family 




Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
  • Abonneren

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken