Campagne van Cluse en GreatQuestion met Negin Mirsaheli

Campagne van Cluse en GreatQuestion met Negin Mirsaheli
  • Bureaus
  • 20 okt 2017 @ 11:54
  • 21010 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • CampagnesSocial media

Horlogemerk Cluse en digitaal PR-bureau GreatQuestion lanceren deze week de campagne voor een limited edition gift box, ontworpen door top-influencer Negin Mirsaheli. GreatQuestion is verantwoordelijk voor het concept, styling en art direction. Creatief bureau SuperHeroes, het moederbedrijf van GreatQuestion, was nauw betrokken bij het proces en de samenwerking.

De 'Cluse x Negin'-campagne is het tweede resultaat uit de samenwerking. De campagne rolt zich online uit op alle social media kanalen van Cluse en Negin, bestaande uit foto’s, een making of- en lancerings video en social media content. Hiernaast wordt de campagne gebruikt voor e-commerce en retail.

Negin Mirsaheli behoort tot de absolute top van Instagram influencers en heeft maar liefst 4,3 miljoen Instagram followers, waar zij dagelijks foto’s deelt van haar leven en fashion style. Negin is al enige tijd ambassadeur en fan van Cluse, waardoor de samenwerking een logisch vervolg was vanuit zowel Cluse als Negin.

Voor de exclusieve gift box ontwierp Negin haar eigen horloge, bestaande uit een Minuit Rose Gold Mesh band en een Pink Velvet band. Dit is de allereerste keer dat Cluse een exclusieve samenwerking aangaat met een ambassadeur.

Negin Mirsaheli: 'Cluse is altijd op de hoogte van wat er momenteel speelt en wat de trends zijn. Ik draag Cluse al een paar jaar omdat ik al fan was van hun horloges. Wat ik met deze samenwerking wilde creëren, is een persoonlijk horloge die stijlvol, chic, elegant en tijdloos is: een horloge die ik zelf nog nooit had gezien.'

Anne-Ro Klevant Groen, pr director GreatQuestion!: 'Als digital pr & comms bureau was het een droom om deze campagne voor Cluse vanaf het begin te creëren. Vanuit GreatQuestion! focussen wij ons voornamelijk op digital pr, co-creatie en storytelling - wat Cluse en Negin een perfecte fit maakt voor ons.'

Credits

Klant: Cluse | Verantwoordelijk bij klant: Daphne Weersink, Giulia Trincanato | Bureau: GreatQuestion!, SuperHeroes Amsterdam | Creative director: Rogier Vijverberg | Art direction & concept: Christina Ta, Angelica Pangat | pr & account management: Anne-Ro Klevant Groen | DOP: Laura Rijnties | Fotografie: Kee & Kee | Styling: Xaviera Aubri | Hair & make up: Jitske Serné | Motion graphics: Huy Nguyen.




Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
  • Abonneren

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken