[Interview] Sebastiaan Moesman over Improve Digital, digital advertising en transparantie

6nov 201716:09
  • Bureaus
  • 29781 x gelezen
  • Link
  • Katja Brokke
  • AdvertisingOnline advertisingInterview

nieuws Sebastiaan Moesman is sinds een aantal maanden CEO van advertentiebedrijf Improve Digital. We spreken de ervaren mediaman (ex Reddion en GroupM) over zijn aanstelling, digital advertising en transparantie.

Inzendtermijn SAN 2017 van start

6nov 201711:32
  • Bureaus
  • 20717 x gelezen
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
  • Awards

nieuws Er kan weer worden ingezonden voor de SAN Accenten 2017. In 11 categorieën worden de awards toegekend door marketing- en communicatieprofessionals die werkzaam zijn bij adverteerders. De inzendtermijn loopt tot 20 december 2017. De SAN Accenten worden op 31 mei 2018 in Hilversum uitgereikt.

Volvo Trucks wil bewustwording creëren met veiligheidscampagne

6nov 201711:04
  • Online
  • 7463 x gelezen
  • Link
  • Redactie Online
  • Campagnes

nieuws Veiligheid is een kernwaarde waar Volvo Trucks al jaren aan werkt. Helaas blijkt het aantal dodelijke verkeersongevallen te stagneren en zelfs toe te nemen. Volvo Trucks’ visie is zero accidents. Om dat te bereiken en de bewustwording voor een veiliger weggedrag op de kaart te zetten bij zowel vrachtwagenchauffeurs als medeweggebruikers zetten Volvo Trucks Nederland en haar dealerorganisatie nu een demovloot in met maar liefst elf safety trucks. De Volvo’s FH zijn uitgerust met de nieuwste veiligheidsvoorzieningen en herkenbaar aan hun ‘crash test’ kleuren waardoor ze het thema veiligheid op een opvallende wijze uitstralen. De aflevering van de trucks vormt het begin van een bewustwordingscampagne.

Bureau Jump! omgedoopt in Jump! Retail

3nov 201716:31
  • Food-en-retail
  • 26134 x gelezen
  • Link
  • Redactie Food & Retail
  • WinkelenMarketing

nieuws Tien jaar na de oprichting van Jump!, verandert het Amsterdamse bureau haar naam in 'Jump! Retail'. Met deze naamswijziging wil Jump! Retail zich nog nadrukkelijker profileren als een omnichannel retailbureau. Jump!-oprichter Ernst-Jan Smids: “Wij zien een groeiende vraag bij onze klanten naar omnichannel gedreven marketingprogramma’s. Wij helpen onze klanten dagelijks hier invulling aan te geven. Met deze naamswijziging benadrukken wij onze expertise in en passie voor retail.

Zandbeek twee keer genomineerd bij European Excellence Awards 2017

3nov 201712:31
  • Content
  • 19339 x gelezen
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
  • ContentAwards

nieuws Contentmarketingbureau Zandbeek is twee keer genomineerd voor een European Excellence Award. Deze awards belonen de meest opvallende en succesvolle pr- en communicatiecampagnes binnen Europa. Zandbeek ontving nominaties in de categorieën 'External Publication' en 'Travel & Tourism' met werk voor ABN Amro MeesPierson en Eindhoven365.

Effie verliest zijn glans

3nov 201707:28
  • Bureaus
  • 18010 x gelezen
  • Link
  • Gastblogger
  • Awards

weblog De belangrijkste prijs in ons vak verliest zijn glans. De Effie Award-uitreiking 2017 in het Concertgebouw in Amsterdam maakte dat pijnlijk duidelijk. En presentator Tijl Beckand maakte het alleen maar erger.

Tele2 kiest voor MediaCom

3nov 201706:16
  • Bureaus
  • 22247 x gelezen
  • Link
  • Redactie Media
  • KlantPitchesAdvertisingMediabureau

nieuws Tele2 kiest voor MediaCom na een mediareview voor haar offline business. De pitch werd begeleid door 3MO onder leiding van Ivonne Boumeester. Het account komt van MEC. iProspect blijft het online mediabureau voor Tele2.

Renate Groenewold in driekoppig bestuur Legendary Lanes

2nov 201711:58
  • Sponsoring
  • 16291 x gelezen
  • Link
  • Redactie Sponsoring
  • SportmarketingPersonalia

nieuws Sportmarketingbureau Legendary Lanes heeft een nieuw management. Oprichter Jansien van Dijk is na twee jaar pionieren en bouwen, toe aan een nieuwe fase in haar carrière. De ondernemers Willem-Jan Bakker, Renate Groenewold en Jeroen Hommes nemen het roer over. Oprichter Jansien Van Dijk zal als ambassadeur betrokken blijven bij Legendary Lanes.


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
  • Abonneren

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken
  • Partners