Mediaxplain haalt Marloes Rijnders en Rolf van Houten

8nov 201711:11
  • Bureaus
  • 9948 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • StrategieInnovatiePersonaliaMediabureau

nieuws Mediaxplain heeft twee nieuwe directors aangetrokken die zullen bijdragen aan de 'future-proofing' van het bureau. Het gaat om Rolf van Houten (digital development director) en Marloes Rijnders (research director), die beide deze week van start zijn gegaan bij het onafhankelijke mediabureau.

Nielsen lanceert Digital Ad Ratings in Nederland

8nov 201710:43
  • Media
  • 15960 x gelezen
  • Link
  • Redactie Media
  • OnderzoekOnline advertisingBereikDigitaal

nieuws Nielsen stelt Digital Ad Ratings beschikbaar in Nederland. Sinds de lancering in 2011 is deze dienst wereldwijd, in meer dan dertig landen, een standaard geworden voor de onafhankelijke meting van online reclamecampagnes. Nielsen Digital Ad Ratings meet leeftijd en geslacht, unieke bezoekers, bereik, frequentie en de GRP’s voor het volledige bereik van online campagnes op desktop, tablet en smartphone.

Kokoro Amsterdam werkt voor betaal-app Payconiq

8nov 201709:43
  • Bureaus
  • 12298 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • Online betalenKassabonAppsKlanten

nieuws Payconiq is een nieuwe mobiele betaaldienst waarmee je verrassend eenvoudig kan betalen onder vrienden, in (web)winkels, restaurants én andere diensten zoals een apotheek of dokter. Na een strategische en creatieve pitch heeft Payconiq gekozen voor reclamebureau Kokoro Amsterdam.

Rabobank krijgt koekje van eigen deeg: 'Daden, geen woorden'

8nov 201709:22
  • Bureaus
  • 16474 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • CommercialsCampagnesMVOMaatschappijMerken

nieuws 'Stel je eens voor...' klinkt het in de nieuwe commercial van Rabobank, die voortkomt uit de veelbesproken 'Rabopitch'. Directeur Elif Algu van reclamebureau Branding a Better World vond daar iets van en heeft nu een eigen versie gemaakt van de Rabo-campagne 'Growing a Better World Together'. 'Als zelfs banken zich laten voorstaan op hun goede gedrag, dan mogen wij dat helemaal.'

Mobiel.nl kiest voor The Odd Shop

7nov 201714:50
  • Bureaus
  • 8728 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • MerkenCampagnesKlanten

nieuws Mobiel.nl heeft na een uitgebreide pitch onder begeleiding van Ariën Breunis van Brand Meester gekozen voor The Odd Shop. Het bureau gaat van start met de ontwikkeling van een crossmediale campagne om het merk nadrukkelijker te profileren.

NU.nl en Starcom experimenteren met gepersonaliseerde homepage-takeover Samsung

7nov 201711:00
  • Media
  • 12755 x gelezen
  • Link
  • Redactie Media
  • NieuwsmediaWebsiteReclameOnline advertisingDigitaal

nieuws Starcom en Sanoma hebben maandag een gepersonaliseerde fixed homepage-takeover gelanceerd op NU.nl. Het unieke is dat het hier een fixed propositie betreft die vanaf nu kan worden gecombineerd met data. De uiting die een bezoeker te zien krijgt, is gebaseerd op het surfgedrag en wordt gekoppeld aan een dynamische uiting. Samsung is de eerste die deze mogelijkheden benut voor een campagne ter promotie van de nieuwe QLED-televisie.

Speeddate-event van JongeHonden

7nov 201710:01
  • Bureaus
  • 8858 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • EvenementCreatieReclame

nieuws Stichting JongeHonden houdt op 16 november de jaarlijkse Portfolio + Speeddate Avond. Het event is een mix van de portfolio-avond, waar Stichting JongeHonden bureaus uitnodigt om het werk van de meest talentvolle jonge creatieven uit de business te reviewen in hun zoektocht naar nieuw talent, en daarnaast ook een speeddate-event. Tijdens deze speeddates gaan jonge creatieven in gesprek om hun partner in crime te vinden.

Waarom marcom-netwerken aan de winnende hand zijn

7nov 201700:16
  • Bureaus
  • 15382 x gelezen
  • Link
  • Helga Voogd
  • MarketingCommunicatieMediastrategieStrategie

weblog Je hoort het wel vaker: ‘Zo’n vaart loopt het niet. Voordat deze nieuwe innovatie is ingedaald zijn we jaren verder.’ Maar de tijd raast door.


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
  • Abonneren

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken
  • Partners