Grand Prix Content Marketing 2017: dit zijn de winnaars

16nov 201721:49
  • Content
  • 21804 x gelezen
  • Link
  • Lucas Boon
  • ContentAwardsGrand Prix Content Marketing

nieuws De winnaars voor de Grand Prix Content Marketing 2017 zijn zojuist bekend gemaakt, tijdens de feestelijke uitreikingsavond in DeFabrique te Utrecht. De Grand Prix zijn dé prijzen voor contentmarketing in Nederland en België, waarbij de nadruk wordt gelegd op strategie, uitvoering en resultaat. Bekijk hieronder de volledige lijst.

Gepimpt Cannes Lions klaar voor de toekomst?

16nov 201716:10
  • Bureaus
  • 25016 x gelezen
  • Link
  • Jeroen Mirck
  • EvenementAwardReclameCannes

weblog Hoera, Cannes Lions wordt korter, goedkoper en overzichtelijker, met minder dezelfde winnaars! Goed dat de organisatie van het grootste reclamefestival ter wereld luistert naar kritiek, maar wat gaan al deze veranderingen in de praktijk betekenen voor het reclamevak? Wordt Cannes er beter van?

Kapooow ontwikkelt #PartOfMe-campagne Stedelijk Museum

16nov 201713:49
  • Bureaus
  • 13261 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • StorytellingSocial mediaKunst & CultuurCampagnes

nieuws Reclamebureau Kapooow heeft een nieuwe campagne ontwikkeld voor het Stedelijk Museum. Deze ‘Stedelijk is #PartOfMe’-campagne richt zich op toeristen en draait om echte ‘niet-Nederlandse Amsterdammers’ die al een tijdje in Amsterdam wonen. Zij vertellen in hun eigen taal over leven in Amsterdam en hun favoriete werk in het Stedelijk Museum.

Solidaridad en Natwerk vrezen voor wereld zonder koffie

16nov 201711:38
  • Bureaus
  • 11471 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • MaatschappijFoodMVOCampagnes

nieuws Solidaridad heeft in samenwerking met Natwerk de spraakmakende campagne ‘Een wereld zonder koffie’ gelanceerd. Door klimaatverandering is de koffieproductie in gevaar, terwijl wereldwijd de consumptie jaarlijks groeit. Om ons bakje troost voor de toekomst veilig te stellen, roept de campagne consumenten, overheden, bedrijven, investeerders en de wetenschap met klem op om in actie komen.

Etcetera maakt GGZ-campagne tegen regelgekte in geestelijke gezondheidszorg

16nov 201710:47
  • Bureaus
  • 8007 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • CommercialsMaatschappijCampagnes

nieuws Beste reizigers, ik ben depressief.' Reclamebureau Etcetera heeft een campagne ontwikkeld om de administratieve werkdruk in de geestelijke gezondheidszorg aan te kaarten. Onder het motto 'Minder regelgekte, meer zorg' wordt opgeroepen om een petitie te tekenen.

Leander van Altena business director Wunderman Amsterdam

16nov 201710:34
  • Bureaus
  • 7038 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • PersonaliaStrategieZakelijk

nieuws Nadat Wunderman eerder dit jaar bekend maakte de bureaus in Antwerpen, Brussel en Amsterdam nauwer te laten samenwerken, is als onderdeel van die samenwerking Leander van Altena aangesteld als Business Director van het bureau in Amsterdam. In deze rol zal hij rechtstreeks rapporteren aan Gio Canini, CEO Wunderman Benelux.

Cannes Lions gaat flink op de schop

15nov 201716:39
  • Bureaus
  • 11116 x gelezen
  • Link
  • Jeroen Mirck
  • EvenementReclameCannes

nieuws Reclamefestival Cannes Lions heeft grote aanpassingen aangekondigd voor de komende editie in de zomer van 2018. Campagnes kunnen minder vaak worden ingestuurd, awards en programmering krijgen een andere structuur, het festival wordt korter en het evenement zal ook gratis online worden gestreamd. 'We veranderen meer dan ooit.'

Wakker Dier vliegt kiloknallers van Hoogvliet aan

15nov 201715:24
  • Food-en-retail
  • 10641 x gelezen
  • Link
  • Redactie Food & Retail
  • CampagnesFood

nieuws Wakker Dier start vandaag een campagne tegen kiloknallers bij Hoogvliet. De supermarktketen had in het derde kwartaal van 2017 namelijk veel vlees en vleeswaren zonder dierenwelzijnskeurmerk in haar folder staan.'Omdat Hoogvliet zo nodig wil stunten met kiloknallers, worden de dieren veroordeeld tot een miserabel leven in industriële stallen', aldus Anne Hilhorst van Wakker Dier die net een Gouden Effie won.


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
  • Abonneren

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken
  • Partners