Digitaal record: MediaMonks wint 200e FWA

27okt 201711:06
  • Bureaus
  • 12743 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • Online advertisingDigitaalAwardBranding

nieuws MediaMonks is het eerste bureau ter wereld dat 200 FWA’s heeft gewonnen. De FWA is een internationale competitie voor digitaal werk die al sinds mei 2000 loopt. De jury bestaat uit ruim tweehonderd professionals die dagelijks, wekelijks en maandelijks een prijs uitreiken voor het beste digitale werk.

Carmen Roovers leidt Studio Lauda

26okt 201716:05
  • Content
  • 5257 x gelezen
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
  • PersonaliaContent

nieuws Carmen Roovers gaat Studio Lauda, een nieuwe contentstudio in Eindhoven, leiden. Roovers werkte in het verleden als senior marketeer bij de Efteling.

Coolste

26okt 201712:49
  • Bureaus
  • 8179 x gelezen
  • Link
  • Pieter Dingemans
  • CreatieProducten en diensten

weblog Altijd al een koelbox willen hebben met ingebouwde blender, soundsystem en andere toeters en bellen die je als een rolkoffertje achter je aan kunt trekken? Nee, natuurlijk niet. Je zou het niet kunnen bedenken. Ryan Grepper bedacht het wél.

LVB Networks presenteert re-branding: 'Meer marketing, minder content'

26okt 201712:31
  • Content
  • 11003 x gelezen
  • Link
  • Lucas Boon
  • ContentStrategie

nieuws LVB Networks gooit het over een andere boeg: het contentmarketingbureau uit Amersfoort gaat zich presenteren als marketingbureau, met meer accent op marketing, minder op content an sich. Met daarbij een nieuwe naam ('LVB'), een nieuw logo en een nieuwe website die over twee weken live gaat. Directeur Aart Lensink geeft MarketingTribune de primeur. 'Matige content levert geen bijdrage.'

momondo bouwt samen met kinderen aan wereldwijde tolerantie

26okt 201710:38
  • Online
  • 9666 x gelezen
  • Link
  • Redactie Online
  • Campagnes

nieuws Met de nieuwe campagne ‘Dear mom and dad’ zet onafhankelijk reiszoekmachine momondo.nl zich in voor meer tolerantie en respect in de wereld. De campagne laat zien wat er gebeurt, wanneer kinderen van over de hele wereld, een maand lang met elkaar samenleven. Het inzicht achter het initiatief is dat uit onderzoek blijkt dat jongeren minder vertrouwen hebben in andere mensen dan oudere generaties. In de ‘Dear mom and dad’ campagne, ontmoeten kinderen over de hele wereld elkaar tijdens een CISV-zomerkamp in São Paulo. Hier leren zij dat ze meer met elkaar gemeen hebben dan dat ze zich ooit konden voorstellen.

Mac Fincher Footwear klant bij De Creatieve Directie

26okt 201709:46
  • Bureaus
  • 13097 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • MerkenCampagnesCreatieKlanten

nieuws Mac Fincher Footwear brengt per 1 november al zijn communicatie-activiteiten onder bij De Creatieve Directie, het reclamebureau van Jan-Willem Brüggenwirth, Mike de Haas en Manon Schermer.

RTL verbeeldt nieuwe positionering 'En Ontdek'

26okt 201709:40
  • Media
  • 9863 x gelezen
  • Link
  • Redactie Media
  • VideoStorytellingCampagnesTelevisie

nieuws RTL geeft invulling aan de vorig jaar gelanceerde nieuwe positionering. De pay-off 'En Ontdek' ging al gepaard met een aangepaste huisstijl en brand story vertaald naar een Virtual Reality-movie. In het verlengde hiervan lanceert RTL vandaag een nieuwe video, die zowel via de online kanalen van RTL als tv te zien zal zijn. De video is gemaakt in samenwerking met bureau Natwerk en verbeeldt het gedachtegoed achter het vernieuwde RTL-merk.

SuperRebel werkt voor 1602 Capital Partners

26okt 201709:24
  • Bureaus
  • 7034 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • MerkenBrandingKlanten

nieuws 1602 Capital Partners, een nieuw Nederlands corporate finance-bureau, heeft design- en reclamebureau SuperRebel gevraagd om een positionering voor het merk te ontwikkelen, als ook een corporate identity.


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
  • Abonneren

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken
  • Partners