ABN Amro MeesPierson komt met tv-reeks Vermogens in Nederland

30okt 201715:56
  • Content
  • 11542 x gelezen
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
  • TelevisieContent

nieuws RTLZ zendt vanaf vandaag een driedelige tv-documentairereeks uit over vermogende Nederlanders. In de reeks leert de kijker negen aansprekende vermogende Nederlanders kennen en krijgt hij antwoord op vragen als: wat doet het bezit van vermogen met mensen? Verantwoordelijk bureau is LVB.

NS komt met zakelijke campagne 'Elke dag is anders'

30okt 201715:03
  • Bureaus
  • 15225 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • ZakelijkOnline advertisingCampagnes

nieuws NS heeft de ambitie verder te groeien in de zakelijke markt. Om die doelstelling te realiseren positioneert het spoorwegbedrijf zich als mobiliteitsadviseur voor ondernemers en bedrijven. Met de NS Business Card en aanverwante proposities worden de verschillende segmenten op deze markt bediend. De B2B-campagne 'Elke dag is anders' is ontwikkeld door reclamebureau N=5 en mediabureau Initiative.

Oenobiol Paris in zee met Epidemie: 'We doen het bewust op de Nederlandse manier'

30okt 201713:55
  • Algemeen
  • 10385 x gelezen
  • Link
  • Lucas Boon
  • ReclameCampagnes

nieuws Het Franse beautymerk Oenobiol Paris werkt samen met bureau Epidemie uit Amsterdam. De eerste campagne - start september 2017 - die het bureau samen met Vemedia Consumer Healthcare Group heeft ontwikkeld, is voor een voedingssupplement dat ervoor moet zorgen dat de vrouw meer 'schoonheid en glamour van binnenuit' ervaart. Het merk staat in Frankrijk al dertig jaar als een huis en nu is Nederland aan de beurt.

Zorg en Zekerheid lanceert met Dawn boekjesreeks Six Minute Stories als middel tegen stress

30okt 201713:50
  • Bureaus
  • 11670 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • ActivatieContentCampagnes

nieuws Regelmatig lezen sterkt de gezondheid, zo wijst onderzoek uit. Daarom introduceert zorgverzekeraar Zorg en Zekerheid de ‘Six Minute Stories’. Een initiatief dat met name millennials motiveert om ten minste zes minuten per dag te gaan lezen. Snel, laagdrempelig en met een bewezen resultaat. Reclamebureau Dawn is verantwoordelijk voor deze campagne.

More Than Media opent kantoor in Parijs

30okt 201713:46
  • Media
  • 10702 x gelezen
  • Link
  • Redactie Media
  • ContentMediastrategiePromotieMediabureau

nieuws MorethanMedia, dat binnenkort wordt omgedoopt tot MtM Global Agency, gaat de grens over. Het bedrijf heeft een samenwerking met Four Communications in London om buitenlandse campagnes te modificeren maar vind het nu tijd worden om zelf de grens over te gaan.

MediaMonks is Ciclope Digital Company of the Year

30okt 201709:13
  • Bureaus
  • 9096 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • DigitaalCreatieVirtual RealityAward

nieuws MediaMonks blijft maar prijzen pakken. Bij de Ciclope Awards is het productiebureau uit Nederland voor het tweede jaar op rij uitgeroepen tot Digital Company of the Year. In totaal won MediaMonks zes awards met vijf projecten, waaronder het Audi-project 'Enter Sandbox', dat zowel de Grand Prix won in Digital Craft en Gold in Real-Time VR.

Dirk van den Bosch stapt op bij Publicis One

27okt 201714:01
  • Bureaus
  • 24475 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • DigitaalZakelijkPersonaliaStrategie

nieuws Dirk van den Bosch verlaat per 1 december Publicis One. Hij wil 'zijn blik verruimen' na tien jaar werken bij Publicis Groupe. De afgelopen anderhalf jaar was Van den Bosch, samen met Cornelie Weller, CEO van Publicis One in Nederland. Daarnaast was hij ook managing director van DigitasLBi. Deze laatste functie is sinds 1 oktober overgenomen door Tom Bals.

Videoclip van DO steunt campagne 'Omarm Psoriasis'

27okt 201712:23
  • Bureaus
  • 14691 x gelezen
  • Link
  • Suzanne van der Meij
  • MaatschappijEndorsementCampagnes

nieuws Twee dagen voor Wereld Psoriasis Dag heeft zangeres DO haar nieuwe videoclip ‘Omarm je mij’ gelanceerd. Hierin zet zij zich in voor de campagne 'Omarm Psoriasis'. In juni maakten DO en de Nederlandse Vereniging voor Dermatologie en Venereologie (NVDV) bekend samen te gaan werken om meer begrip te creëren voor psoriasis.


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
  • Abonneren

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken
  • Partners