The Others introduceert vernieuwde VVV Cadeaukaart

1nov 201710:12
  • Bureaus
  • 7661 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • Online betalenWinkelenCommercialsCampagnes

nieuws Na 42 jaar wordt de papieren VVV-cadeaubon vervangen door een plastic kaart die met een zelf te kiezen bedrag te laden is en ook online kan worden ingewisseld. De vernieuwde VVV Cadeaukaart biedt van alle cadeaubonnen in Nederland het grootste cadeau-aanbod in winkels én webshops. VVV Cadeaukaart heeft The Others Creativity geselecteerd om deze kaart te voorzien van een nieuwe identiteit en campagne.

Gouden Effies voor Wakker Dier en Doritos

31okt 201722:47
  • Bureaus
  • 14808 x gelezen
  • Link
  • Jeroen Mirck
  • AwardReclameEffectCampagnes

nieuws Het is niet allemaal goud wat er blinkt bij de 34e editie van de Nederlandse Effie Awards. Slechts twee campagnes wonnen een gouden Effie: de plofkip-campagne van Wakker Dier en 'Play Bold' van Doritos. Zilver is toegekend aan NS en de Hartstichting. Verder werd er gejuicht voor twaalf bronzen Effies en bovendien een nieuwe prijs: de 'LEFfie' voor een vlogcampagne van KPN en N=5.

Candid Group breidt directie uit en wil innoveren

31okt 201716:57
  • Media
  • 16634 x gelezen
  • Link
  • Redactie Media
  • StrategieMediabureauBig dataReclameContent

nieuws Mediaconcern Candid Group heeft een nieuwe directie aangesteld om recente en komende groei in goede banen te leiden. De nieuwe directie gaat de voorsprong in innovatie en data-technologie verder uitbouwen. Daarmee wil het Amsterdamse concern (met bureaus als Head to Head en Stroom) het grootste onafhankelijke netwerk van media-, marketing- en communicatiebureaus worden in Nederland.

Start nieuwe actie: boeren en consumenten smeken bij hq AH om duurzame melk

31okt 201716:55
  • Food-en-retail
  • 7572 x gelezen
  • Link
  • Redactie Food & Retail
  • CampagnesMVOPolitiek

nieuws Boze boeren en een groep consumenten deelden vandaag tijdens een actie van Milieudefensie, honderden pakken duurzame melk uit bij het hoofdkwartier van Albert Heijn in Zaandam. Milieudefensie wil dat Albert Heijn de boeren extra betaalt voor hun melk, zodat zij milieuvriendelijker kunnen werken. De actie bij AH is het begin van een estafette langs de hoofdkantoren van de zes grootste retailketens

New Skool Media werkt samen met Digital Enterprises

31okt 201713:24
  • Media
  • 12914 x gelezen
  • Link
  • Redactie Media
  • ReclameOnline advertisingUitgeefstrategieSales

nieuws New Skool Media gaat een samenwerking aan met Online Mediahuis Digital Enterprises. Een substantieel deel van de online traffic zal automated gemonatized gaan worden door Next Day Media, een 100% dochter van Digital Enterprises. In de toekomst zullen beide partijen nadere samenwerkingsmogelijkheden met betrekking tot de online titels van New Skool Media en ONE Business nader aftasten. Enkele bekende titels uit het portfolio zijn Elsevierweekblad.nl, Beurs.nl, Beleggersbelangen.nl, Formule1.nl en Fiets.nl.

Isaac Diepenhorst stapt over van Yune naar Blauw Gras

31okt 201711:27
  • Bureaus
  • 9269 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • CreatieSocial mediaPersonaliaStrategie

nieuws Isaac Diepenhorst stapt in bij Blauw Gras. Behalve partner wordt hij ook account director. Samen met creative director Shaun Voogd neemt hij tevens zitting in het MT. De directie wordt gecompleteerd door oprichters Erik Wiese en Erjon Tuenter.

Bureau Qban achter digitale campagne over duurzaamheid

31okt 201710:16
  • Online
  • 7972 x gelezen
  • Link
  • Redactie Online
  • DigitaalCampagnesSocial Media

nieuws Voor de jaarlijkse ‘Doe Maar Lekker Duurzaam’ campagne heeft bureau Qban in opdracht van de Nationale Postcode Loterij, Albert Heijn en Unilever de digitale creatie bedacht en ontwikkeld. Doel van de Facebook en YouTube campagne is consumenten vertrouwd te maken met duurzaamheidskeurmerken en duurzamere producten.

SIRE viert 50-jarig bestaan met jeugdige jubileumcampagne 'Luister naar de toekomst'

30okt 201718:00
  • Bureaus
  • 15451 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • CommercialsPolitiekMaatschappijCampagnes

nieuws SIRE viert maandagavond in het Tropenmuseum zijn 50e verjaardag met als speciale gast koning Willem-Alexander. Tijdens deze bijeenkomst is ook een jubileumcampagne geïntroduceerd, ontwikkeld door Dawn in samenwerking met Halal en Het PR Bureau. Deze SIRE-campagne laat zien welk vooruitzicht de nieuwe generatie schetst. Jongeren zijn over het algemeen positief gestemd. Hun verfrissende kijk op economie, duurzaamheid en inclusiviteit staat centraal in de campagne.


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
  • Abonneren

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken
  • Partners