Redactie Bureaus

Redactie Bureaus

Werkt bij: MarketingTribune

Functie: Redactie

Biografie De redactie van MarketingTribune/bureaus schrijft dagelijks over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.

Recente artikelen van Redactie Bureaus

Sandra Swinnen is head of insights bij Burst

1feb 201710:39
  • Bureaus
  • 12661 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • StrategiePersonaliaBig data

nieuws Sandra Swinnen bij Burst begonnen als Head of Insights. Ze is verantwoordelijk voor het uitbouwen van de insights-afdeling binnen het digitale bureau. Hiervoor was ze werkzaam voor Deloitte in Sydney.

Goud Uberconnected ontwikkelt activatie voor Hyundai

31jan 201718:46
  • Bureaus
  • 10628 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • Social mediaInteractieCampagnesActivatie

nieuws 'Sleep je vrienden in de Hyundai i10 en win!' Hyundai promoot sinds vorige week de nieuwe Hyundai met een bijzondere activatie, getiteld Drag & Drop. De campagne is ontwikkeld door Goud Uberconnected.

Nieuw merkthema McDonald's: 'Always Open for Good Times'

31jan 201711:39
  • Bureaus
  • 13897 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • FoodMerkenCommercialsCampagnes

nieuws McDonald’s heeft een nieuw merkthema: ‘Always Open for Good Times’. Dat krijgt deze week voor het eerste vorm in een nieuwe campagne die de beweging van de fastfoodketen sneller zichtbaar en voelbaar moet maken. TBWA\Neboko is verantwoordelijk voor de creatieve invulling van de nieuwe koers, met onder meer een enorm orkest.

Angelique de Hont nieuwe ceo Growing Minds

31jan 201708:02
  • Bureaus
  • 13700 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • Customer JourneyStrategieDigitaalSalesPersonalia

nieuws Angelique de Hont is de nieuwe ceo van online marketingbureau Growing Minds. Ze was sinds 2014 general manager van Saatchi & Saatchi | Leo Burnett en coo van Publicis’ bureaugroep in Nederland.

GVR-prijzen voor Wisbrun, Bol, Koopman, Brouwer en Bojahr

31jan 201700:34
  • Bureaus
  • 14458 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • StrategieNieuwkomersCreatieAwardReclame

nieuws Het Genootschap voor Reclame heeft zijn jaarlijkse Haantjes weer uitgereikt. Coqs d’Honneur waren er voor Hans Brouwer (MassiveMusic), Marion Koopman (Greenhouse Group) en Willem-Albert Bol (De Persgroep). De Coq de Grand Honneur (oeuvreprijs) werd toegekend aan Ralph Wisbrun, topman van reclamebureau J. Walter Thompson Amsterdam.

GVB laat nieuwe campagne maken door The Oddshop

30jan 201722:42
  • Bureaus
  • 13410 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • KlantenPitchesStrategieBrandingCampagnes

nieuws The Oddshop is het nieuwe reclamebureau van GVB. Voor de komende drie jaar heeft het bureau de opdracht officieel gegund gekregen om het Amsterdamse vervoersbedrijf communicatief strategisch te adviseren en daar uitvoering aan te geven door ontwikkeling van creatieve concepten. The Oddshop heeft het nieuwe GVB-campagneconcept ontwikkeld dat gebruikt zal worden voor zowel de corporate als de marketingcommunicatie.


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
  • Abonneren

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken
  • Partners