Redactie Bureaus

Redactie Bureaus

Werkt bij: MarketingTribune

Functie: Redactie

Biografie De redactie van MarketingTribune/bureaus schrijft dagelijks over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.

Recente artikelen van Redactie Bureaus

KesselsKramer maakt campagne Belastingdienst

10mrt 201712:38
  • Bureaus
  • 24059 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • Campagnes

nieuws Het is de Belastingdienst dit jaar gelukt om de aangifte vooraf completer in te vullen dan ooit, maar ze wil de 8,6 miljoen belastingplichtigen in Nederland er wel op wijzen om alles nauwkeurig na te lopen. Want: Wij kunnen ook niet alles weten. Dat is de boodschap van de nieuwe commercial die KesselsKramer, Smarthouse en regisseur René Nuijens maakten voor de fiscus.

[TK17] Verkiezingscampagne voor jongeren: 'Don't Fuck Up!'

10mrt 201711:40
  • Bureaus
  • 30502 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • Social mediaCampagnesPolitiekContent

nieuws Om Nederlandse jongeren te motiveren op 15 maart te gaan stemmen hebben vijf Amsterdamse jongeren een campagne ontwikkeld. Daarin vragen ze jongeren uit het Verenigd Koninkrijk en de VS hoe zij naar stemmen kijken na Brexit en de verkiezing van Donald Trump. Hun boodschap: 'Don’t Fuck Up!'

[Campagne] Ben jij geknipt om te stemmen?

8mrt 201711:37
  • Bureaus
  • 18139 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • MarketingPromotiePolitiekCampagnes

nieuws De landelijke kapperscampagne 'Ben jij geknipt om te stemmen?' is in volle gang. In heel Nederland gaan ruim 1.500 kappers met hun klanten het gesprek aan over de verkiezingen op 15 maart. Met als doel dat zoveel mogelijk mensen gaan stemmen.

Morgan Freeman boegbeeld van Bavaria-merk Swinckels

8mrt 201710:27
  • Bureaus
  • 16385 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • EndorsementCommercialsMerkenCampagnes

nieuws 'Luister naar je inner voice.' Dat is de boodschap van Morgan Freeman in de nieuwe campagne voor Swinckels’ (met apostrof), het 'superior pilsener' van Bavaria. Dit premium pils maakt na tien jaar de stap van horeca naar retail en wordt daarmee 'het meest verfijnde pils in het reguliere pilsener-segment'. De campagne is ontwikkeld door Dawn Amsterdam.

New Dutch Wave gaat massaal naar SxSW

8mrt 201710:01
  • Bureaus
  • 13778 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • MediaEvenementInnovatieCreatie

nieuws New Dutch Wave heeft op het laatste moment nog de delegatie fors uitgebreid die afreist naar het festival SxSW in Austin, Texas. Naast veel bureaus hebben ook de volgende partijen zich aangesloten: BNN-VARA,kunstenaar Thijs Biersteker, Innogy Essent, Gazelle, AkzoNobel, modeontwerpster Pauline van Dongen en Circus Family. De New Dutch Wave delegatie bestaat inmiddels uit meer dan 50 partners die tijdens het festival laten zien waarom Nederland zich bevindt in de top-10 van meest creatieve landen.

MassiveMusic maakt merkcampagne UBS met Joss Stone

7mrt 201713:58
  • Bureaus
  • 10438 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • Campagnes

nieuws Bankgigant UBS heeft samen met Publicis London een wereldwijde merkcampagne gelanceerd waarin verschillende levensvragen die vrouwen zichzelf stellen centraal staan. De campagne valt samen met International Women’s Day 2017 op 8 maart.


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
  • Abonneren

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken
  • Partners