Redactie Bureaus

Redactie Bureaus

Werkt bij: MarketingTribune

Functie: Redactie

Biografie De redactie van MarketingTribune/bureaus schrijft dagelijks over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.

Recente artikelen van Redactie Bureaus

Roedoe, Jabbour en Marissen naar Fitzroy

22mrt 201709:49
  • Bureaus
  • 13570 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • StrategieCreatiePersonaliaReclame

nieuws Het Amsterdamse bureau Fitzroy heeft een nieuwe, ervaren strategy director aangenomen: Mitch Roedoe. Hij heeft zowel aan klant- als bureauzijde gewerkt voor onder meer Nike, Bugaboo, 72andSunny en Sid Lee. Roedoe is afkomstig van Isobar waar hij onderdeel was van het MT en eindverantwoordelijk voor merken als Foot Locker, Opel, Zonnatura en PostNL.

SuperRebel ontwerpt merkidentiteit voor Organto Europe

22mrt 201709:33
  • Bureaus
  • 16900 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • MerkenBrandingCreatie

nieuws Organto Europe heeft SuperRebel geselecteerd als communicatie- en ontwerpbureau voor het hele continent. Het bureau heeft niet alleen een nieuwe merkidentiteit ontwikkeld, maar ook de verpakkingslijn voor de Europese retail. De nieuwe campagneslogan ('I am organic') keert terug in alle uitingsvormen.

KesselsKramer creëert campagne en merkidentiteit Arte TV

21mrt 201711:16
  • Bureaus
  • 19667 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • BrandingTelevisieCampagnesMerkenTelevisieproductie

nieuws Authentiek, pragmatisch, dichtbij en menselijk. Dat zijn de kernwaarden van Re:, de nieuwe dagelijkse reportage-serie op de internationale tv-zender Arte. Insteek is een andere, niet-populistische blik op de uitdagingen waar Europa voor staat. Het Nederlandse reclamebureau KesselsKramer ontwikkelde de serienaam, de merkidentiteit en de bijbehorende campagne.

Stichting ALS herlanceert 'overleden'-campagne

21mrt 201710:39
  • Bureaus
  • 12498 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • ReclameOutdoorCampagnes

nieuws Stichting ALS Nederland herintroduceert de spraakmakende campagne ‘Ik ben inmiddels overleden’ als eerbetoon aan Alex Duijn-van Verseveld. Hij was de eerste ALS-patiënt die zich liet fotograferen voor de ALS-campagne uit 2011. Vorig jaar overleed hij aan de ziekte op 43-jarige leeftijd.

Alfred en Allsecur vieren een feestje

21mrt 201710:10
  • Bureaus
  • 13663 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • MerkenMarketingCommercialsCampagnes

nieuws 'Hoera, je auto is jarig!' Allsecur maakt in een nieuwe commercial feestelijk duidelijk dat de verzekeraar 'Premie Alerts' afgeeft. Reclamebureau Alfred ontwikkelde uiteraard de campagne met de broers Coronel.

Ogilvy Amsterdam maakt campagne voor Ford Transit

20mrt 201715:41
  • Bureaus
  • 12588 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • Campagnes

nieuws Ford Nederland heeft in samenwerking met Ogilvy & Mather Amsterdam een merkcampagne gelanceerd voor de nieuwe Ford Transit range. Met de campagne wil Ford de unieke mogelijkheden van de bedrijfswagens benadrukken.


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
  • Abonneren

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken
  • Partners