Redactie Bureaus

Redactie Bureaus

Werkt bij: MarketingTribune

Functie: Redactie

Biografie De redactie van MarketingTribune/bureaus schrijft dagelijks over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.

Recente artikelen van Redactie Bureaus

Interview: Evert-Jan Heijmans (First Day Of Spring) over de coolness van Sauza Tequila

24nov 201317:01
  • Bureaus
  • 17618 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • InterviewCampagnes

nieuws Sauza Tequila heeft First Day Of Spring geselecteerd om het merk cooler te maken. Wij spreken Evert-Jan Heijmans, strategy director bij First Day of Spring.

Interview. Astrid Groenewegen (SUE): 'Strategie is voor ons niets anders dan een hypothese'

22nov 201323:46
  • Bureaus
  • 21522 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • Interview

nieuws Onlangs werd Astrid Groenewegen benoemd tot CEO van SUE. MarketingTribune spreekt met haar

Kingsday maakt Fuif'es met Duyvis-campagne

22nov 201308:13
  • Bureaus
  • 16535 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • CampagnesCommercials

nieuws Met een televisie-en online campagne die deze week is begonnen, gaat Duyvis terug naar de kern van het merk: Fuif’es met Duyvis. Kingsday ontwikkelde de onderliggende strategie en maakte de eerste commercial en online activatie.

Barbera Wolfensberger (FHV BBDO) nieuw boegbeeld topsector Creatieve Industrie

21nov 201320:26
  • Bureaus
  • 22187 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • Geen tag

nieuws Minister Kamp van Economische Zaken heeft Barbera Wolfensberger benoemd tot boegbeeld van de topsector creatieve industrie. Per 1 januari volgt zij Victor van der Chijs op die zijn functie in oktober neerlegde nadat hij benoemd werd tot voorzitter College van Bestuur van de Universiteit Twente. Barbera Wolfensberger is CEO van reclamebureau FHV BBDO

The Gardeners partner in lancering Hyper Island cursus Amsterdam

21nov 201311:12
  • Bureaus
  • 13837 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • Geen tag

nieuws Hyper Island komt voor het eerst met haar Digital Strategy cursus naar Nederland. Deze cursus is ontwikkeld voor marketing, reclame en communicatie professionals die hun digitale competenties naar een hoger niveau willen tillen. De cursus start begin 2014 en zal bestaan uit drie volle dagen en zeven avonden verspreid over drie maanden.

Interview. Antoine Houtsma over Joe Public Take-Away Advertising

20nov 201317:06
  • Bureaus
  • 26982 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • Interview

nieuws Twee jaar geleden werd Joe Public Take-Away Advertising gelanceerd. Een bureau dat klanten een menukaart geeft, waar vanaf ze kunnen bestellen wat ze maar willen, behalve een pitch dan. Want pitchen doet Joe Public niet. Deze opstelling leverde het bureau hoon op van de collega bureaus maar ondertussen is de case gemaakt. Er wordt niet gepitcht en het bureau groeit als kool. We spreken oprichter en creatief directeur Antoine Houtsma.


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
  • Abonneren

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken
  • Partners