Redactie Bureaus

Redactie Bureaus

Werkt bij: MarketingTribune

Functie: Redactie

Biografie De redactie van MarketingTribune/bureaus schrijft dagelijks over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.

Recente artikelen van Redactie Bureaus

Wehkamp.nl kiest voor TBWA

18mrt 201418:29
  • Bureaus
  • 18429 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • PitchesKlant

nieuws TBWA\NEBOKO heeft de nieuwe campagne voor Wehkamp.nl gemaakt. Na een Disruption-sessie over de merkpositionering van het online warenhuis heeft Wehkamp.nl zonder pitch gekozen voor TBWA.

Cheel maakt Je poep wil je wat vertellen-campagne voor Maag Lever Darm Stichting

18mrt 201415:40
  • Bureaus
  • 17552 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • KlantenReclameCampagnes

nieuws Je poep wil je wat vertellen. Regelmatig een kritische blik in de wc pot werpen, kan een hoop ellende voorkomen. In opdracht van de Maag Lever Darm Stichting heeft Cheel een campagne ontwikkeld om op ludieke wijze het praten over poep uit de taboesfeer halen.

Spa doet het net even anders in campagne Spa Fruit

18mrt 201411:31
  • Bureaus
  • 15659 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • MerkenFoodCommercialsCampagnes

nieuws 'Denk fris. Spa Fruit.' Met deze slogan is het bruiswatermerk hard aan het spuiten met een landelijke campagne voor Spa Fruit. Bovendien wordt het smakenspectrum half april uitgebreid met de nieuwe smaak Citrus Fruit. Boodschap: wees fris en creatief.

TNT strikt Etcetera voor pan-Europese campagne

17mrt 201413:51
  • Bureaus
  • 21349 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • StrategieMarketingcommunicatieCampagnes

nieuws TNT Express heeft reclamebureau Etcetera geselecteerd voor de ontwikkeling van de pan-Europese strategie en campagne van het postbedrijf.

Change manager Bob de Haan vertrekt bij Manutan

17mrt 201413:03
  • Bureaus
  • 21742 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • MerkenLeverancierCommercialsCampagnes

nieuws Manutan (ex-Overtoom) heeft afscheid genomen van change manager Bob de Haan, het personage uit de rebrandings-campagne. Volgens managing director Benelux Ghislaine Duymelings heeft hij zijn werk uitstekend gedaan. 'Zijn rol was om Manutan in Nederland bekendheid te geven en daarin is hij prima geslaagd.'

10.000 Nederlanders doen Porsche Blind Trade

17mrt 201411:09
  • Bureaus
  • 20496 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • CampagnesMerkenE-marketing

nieuws Sinds maandag 3 maart kunnen autobezitters hun auto te ruil aanbieden voor een gloednieuwe (maar nog onbekende) Porsche. Na één week hebben al meer dan 10.000 Nederlanders gehoor gegeven aan deze 'Blind Trade'.


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
  • Abonneren

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken
  • Partners