Redactie Bureaus

Redactie Bureaus

Werkt bij: MarketingTribune

Functie: Redactie

Biografie De redactie van MarketingTribune/bureaus schrijft dagelijks over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.

Recente artikelen van Redactie Bureaus

TBWA\NEBOKO ontwikkelt campagne voor Fonds Gehandicaptensport

9jun 201708:17
  • Bureaus
  • 6081 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • CampagnesCommercials

nieuws In Nederland zijn er 5 miljoen actieve sporters. 1,7 miljoen van deze sporters zijn mensen met een handicap die – in meer of mindere mate - extra ondersteuning nodig hebben. Voor hen is even gaan sporten niet vanzelfsprekend. Dat is het uitgangspunt voor de reclamecampagne van reclamebureau TBWA\NEBOKO voor Fonds Gehandicaptensport. In de commercial zien we een zwemmer die wordt geconfronteerd met alle obstakels in een sportcomplex dat niet ingericht is voor gehandicaptensport.

VEA verwelkomt zeven nieuwe leden

8jun 201700:05
  • Bureaus
  • 11348 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • ReclameStrategieCreatie

nieuws Code D’azur, Codebreakers, Communiq, De Reclamefabriek, Glasnost, ThisThat&TheOther en Toon mogen zich sinds kort officieel VEA-lid noemen. Deze bureaus delen de gezamenlijk overtuiging dat hun dienstverlening voldoet aan de hoogste standaarden van kwaliteit, effectiviteit en continuïteit en zijn in de afgelopen tijd toegetreden tot de vereniging van toonaangevende communicatie-adviesbureaus.

MediaMonks twee keer op shortlist Innovation Lions

7jun 201715:13
  • Bureaus
  • 10751 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • CreatieInnovatieCampagnesCannesAward

nieuws Cannes Lions heeft zijn eerste shortlist bekendgemaakt: 35 campagnes dingen mee naar de Innovation Lions, waaronder ook twee cases waar het Nederlandse productiebureau MediaMonks aan mee heeft gewerkt. Het gaat daarbij om ‘Enter Sandbox’ voor Audi (samen met POL, in de categorie Technological Craft and Development) en ‘Theater For All Ears’ voor Samsung en Leo Burnett in de categorie Early Stage Technology.

FCB en Tony Cohen ontwerpen designerjurk voor Nivea

7jun 201713:22
  • Bureaus
  • 15309 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • MerkenSponsoringCampagnes

nieuws Met Nivea-deodorant Invisible for Black & White blijft zwarte en witte kleding langer mooi. Als ultieme bewijsvoering ontwierp reclamebureau FCB Amsterdam samen met de door Nivea gesponsorde topontwerper Tony Cohen de 'reversible black & white dress'. Deze jurk kan binnenstebuiten gedragen worden en wordt gekenmerkt door de kwalitatieve afwerking van haute couture.

Deze bureaus doen mee aan Adnight 2017

7jun 201700:53
  • Bureaus
  • 15065 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • EvenementNieuwkomersCreatieInteractie

nieuws Adnight maakt de eerste helft van de bureaus bekend die hun deuren zullen opengooien tijdens de open avond van de Amsterdamse creatieve industrie op 6 oktober 2017. Met de bekendmaking van de eerste namen geeft Stichting Adnight ook direct het startsein voor de 'early bird' kaartverkoop.

Rico Verhoeven merkambassadeur van PFM Underwear

6jun 201709:43
  • Sponsoring
  • 18524 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • CampagnesBrandingEndorsementMerkenSport

nieuws Wereldkampioen kickboksen Rico Verhoeven heeft zichzelf als merkambassadeur verbonden aan PFM Underwear. Reclamebureau en aandeelhouder SuperRebel ontwikkelde het merk PFM Underwear, het logo, de huisstijl en de campagne 'Cover Your Ass'.


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
  • Abonneren

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken
  • Partners