Redactie Bureaus

Redactie Bureaus

Werkt bij: MarketingTribune

Functie: Redactie

Biografie De redactie van MarketingTribune/bureaus schrijft dagelijks over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.

Recente artikelen van Redactie Bureaus

Didix en Touch Incentive lanceren Touch of Didix

20jun 201410:45
  • Bureaus
  • 33259 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • Producten en dienstenCRMMarketing

nieuws Didix, actief op het gebied van cadeaukaarten en leisure promoties, vormt een nieuwe onderneming met Touch Incentive Marketing, specialist in loyalty en sales promoties. De nieuwe onderneming, Touch of Didix, gaat de B2B-markt bedienen met een breed aanbod travel, leisure en lifestyle giftcards en vouchers.

Culturele commercial: Bedscènes

19jun 201400:05
  • Bureaus
  • 16660 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • EntertainmentKunst & CultuurCommercialsCampagnes

nieuws Cultuurreclame is een beetje het stiefkindje van het reclameblok. Toch heeft ook deze communicatie zijn eigen wetten en kansen. Daarom licht MarketingTribune er soms een campagne uit, zoals nu: Bedscènes van DeLaMar Producties.

MediaMonks produceert 12 Cyber Lions

18jun 201423:49
  • Bureaus
  • 18796 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • CannesAwardsCampagnesAdvertising

nieuws Na winst in de categorieën Direct, Mobile, PR en Promo & Activation is MediaMonks nu ook betrokken bij twaalf Cyber Lions. MediaMonks was vanavond als productiebureau betrokken bij zes gouden, twee zilveren en vier bronzen Cyber Lions.

Alfred maakt nieuw werk voor Allsecure en Calvé

18jun 201413:46
  • Bureaus
  • 17639 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • TelevisieReclameCampagnesAdvertising

nieuws Tim en Tom Coronel vinden dat Nederlanders geld laten liggen. Hoogste tijd om de consument te laten weten dat ze tot wel honderden euro's kunnen besparen op hun autoverzekering. De tweeling rekent nietsvermoedende autobezitters voor hoeveel voordeliger ze bij Allsecur precies uit zijn. De commercial is de eerste in een reeks van drie nieuwe commercials voor de autoverzekeraar.

Millward Brown koopt EffectiveBrands

18jun 201412:36
  • Bureaus
  • 17418 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • ZakelijkMarketingStrategieOnderzoek

nieuws Onderzoeksbureau Millward Brown heeft het Nederlandse adviesbedrijf EffectiveBrands overgenomen. De consultancy-tak MB Optimor vormt samen met deze acquisitie het strategisch marketing-adviesbureau Millward Brown Vermeer.

Kingsday maakt eerste internationale werk voor Mini

17jun 201416:51
  • Bureaus
  • 16439 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • PitchesKlantCampagnesMarketing

nieuws Kingsday en het mondiale Mini-team in München zetten vandaag hun eerste social media-uitingen online. Dit is het startschot voor een samenwerking waarbij Kingsday zich gaat richten op het creëren van internationale content die het merk een onderscheidende stem geeft in het alsmaar uitdijende sociale universum. Mini is groot geworden met guerilla advertising en onconventionele marketing, en daarom speelt social media de komende jaren een grote strategische rol voor het iconische merk.


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
  • Abonneren

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken
  • Partners