Redactie Bureaus

Redactie Bureaus

Werkt bij: MarketingTribune

Functie: Redactie

Biografie De redactie van MarketingTribune/bureaus schrijft dagelijks over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.

Recente artikelen van Redactie Bureaus

Jeroen Hubert nieuw bestuurslid SAN

25sep 201415:18
  • Bureaus
  • 13426 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • AwardsPersonalia

nieuws Jeroen Hubert is toegetreden tot het bestuur van de Stichting Adverteerdersjury Nederland | SAN. Hij volgt hiermee Marcel Joosten (Mora/Ad van Geloven) op.

PHD doet mediaplanning voor Ugg

25sep 201412:45
  • Bureaus
  • 18926 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • MerkenMediabureauPromotieMediastrategie

nieuws Mediabureau PHD heeft het Ugg-account gewonnen. Ugg Australia wil een breder productaanbod onder de aandacht brengen. PHD wordt verantwoordelijk voor de gehele mediastrategie, -planning en -inkoop.

Minivegas versterkt filmtak met topregisseurs

25sep 201412:12
  • Bureaus
  • 28477 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • MakersCreatieFilmVideo

nieuws Zeven topregisseurs hebben zich aangesloten bij productiemaatschappij Minivegas, dat met deze uitbreiding zijn aanbod op het gebied van film en animatie wil vergroten.

Malibu in zee met Buro Benk

25sep 201409:21
  • Bureaus
  • 20445 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • ActivatiePromotieInstore marketingMerken

nieuws Drankmerk Malibu heeft jointmarketingbureau Buro Benk gevraagd haar winkelvloer-activaties te ontwikkelen en uit te voeren. Een tweetal promoties wordt op dit moment uitgewerkt.

Bureau Jeugdzorg kiest voor 52 Graden

24sep 201413:11
  • Bureaus
  • 23073 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • PitchesCreatieBrandingJeugdzorg

nieuws Bureaus Jeugdzorg Haaglanden/Zuid-Holland hebben na een pitch gekozen voor bureau 52 Graden Noorderbreedte. 52 graden gaat de komende maanden aan de slag met de positionering, naamgeving, visuele identiteit en de interne en externe communicatie.

Bloemenbureau Holland en Kingsday lanceren online film 'The Flower Effect'

24sep 201410:56
  • Bureaus
  • 18368 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • CampagnesMarketingInspiratieCreatie

nieuws Mooiwatbloemendoen.nl, het consumentenmerk van Bloemenbureau Holland, heeft een online film gelanceerd: ‘The Flower Effect’. De film, gemaakt door Kingsday in samenwerking met WeFilm, ondersteunt de bloemenpromotie in Nederland, Duitsland, Frankrijk en het Verenigd Koninkrijk.


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
  • Abonneren

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken
  • Partners