Redactie Bureaus

Redactie Bureaus

Werkt bij: MarketingTribune

Functie: Redactie

Biografie De redactie van MarketingTribune/bureaus schrijft dagelijks over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.

Recente artikelen van Redactie Bureaus

Persgroep en TBWA starten campagne over aandacht

30sep 201414:31
  • Bureaus
  • 15792 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • AdvertisingReclamePrint

nieuws Woensdag 1 oktober gaat de nieuwe B2B-campagne van De Persgroep Nederland van start. De campagne, ontwikkeld door TBWA\Neboko, is gebaseerd op het inzicht dat je niks hebt aan bereik zonder aandacht.

Smart.pr werkt voor Discovery

30sep 201412:48
  • Bureaus
  • 15193 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • PRTelevisieMediastrategiePromotie

nieuws Discovery Networks Benelux heeft voor het versturen van persberichten, beheren van perscontacten en vinden van de juiste journalisten gekozen voor de software van Smart.pr.

Frédérique Demenint in directie van Hill+Knowlton

30sep 201412:42
  • Bureaus
  • 17444 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • MarketingZakelijkCommunicatiePersonaliaPR

nieuws Hill+Knowlton Strategies Nederland benoemt Frédérique Demenint-van der Ven (42) met ingang van 1 oktober tot directielid van het communicatieadviesbureau. Demenint is bijna twintig jaar werkzaam in het communicatievak waarvan ruim elf jaar bij Hill+Knowlton. Bij dit bureau leidt zij de activiteiten op het gebied van corporate communicatie en crisiscommunicatie. In haar nieuwe functie zal zij tevens verantwoordelijk worden voor client services en de marketing van het bureau.

TBWA ontwikkelt werk voor Heineken-thuistap The Sub

29sep 201419:10
  • Bureaus
  • 16287 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • KlantenAdvertisingReclame

nieuws Op 25 september lanceerde Heineken een nieuwe thuistap: The Sub, Thuistap Next Level. TBWA heeft het internationale format verrijkt met een lokale campagne waarin de USP’s van de tap op subtiele wijze worden onthuld.

AML ontwikkelt merkplatform voor Robeco

29sep 201414:00
  • Bureaus
  • 24026 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • CampagnesProducten en dienstenBranded contentWebsite

nieuws Robeco heeft het Londense creatieve bureau AML ingeschakeld om een nieuw merkplatform te bouwen. Het platform is ontwikkeld om consistentie te realiseren in Robeco’s wereldwijde advertising en is van start gegaan gelijktijdig met de launch van een mondiale merkcampagne.

Merkcampagne TNT stelt menselijk contact voorop

29sep 201412:22
  • Bureaus
  • 24464 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • BrandingStrategieCampagnesCommercials

nieuws TNT lanceert een nieuwe merkidentiteit, onder de noemer 'The People Network'. Deze identiteit wordt begeleid door een grootscheepse reclamecampagne in acht Europese landen en promotionele activiteiten in 26 landen, ondersteund door direct marketing. Met de reclamecampagne (van Etcetera) positioneert TNT zich als de menselijke uitdager in de markt voor kleine en middelgrote bedrijven.


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
  • Abonneren

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken
  • Partners