Redactie Bureaus

Redactie Bureaus

Werkt bij: MarketingTribune

Functie: Redactie

Biografie De redactie van MarketingTribune/bureaus schrijft dagelijks over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.

Recente artikelen van Redactie Bureaus

KPN en N=5 laten peuters vrijheid beleven

12mrt 201515:19
  • Bureaus
  • 41931 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • CommercialsCampagnesReclameMobileMarketing

nieuws N=5 ontwikkelde voor KPN een nieuwe commercial binnen het thema ' Voel je vrij'. De hoofdrolspelers zijn ditmaal twee peuters die erin slagen om opa te bellen met de smartphone van mama.

Gerlach Cerfontaine voorzitter van SAN-jury

12mrt 201513:41
  • Bureaus
  • 17458 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • CampagnesMarketingAwardReclame

nieuws Voormalig Schiphol-topman Gerlach Cerfontaine is voorzitter van de zogenoemde 'ABC-jury' van Stichting Adverteerdersjury Nederland (SAN). Deze vakjury kiest de adverteerder en het bureau van het jaar en deelt ook de Consistent Accent uit. SAN heeft de complete jury bekendgemaakt.

Stijn van Aert nieuwe strategy director bij eFocus

12mrt 201511:47
  • Bureaus
  • 20837 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • ZakelijkE-marketingStrategiePersonaliaDigitaal

nieuws Stijn van Aert is benoemd tot strategy director bij internetbureau eFocus. In die rol is hij verantwoordelijk voor de afdeling Strategy & Performance en neemt hij plaats binnen het managementteam van eFocus.

Coca-Cola en We Are Pi lanceren 'Elke dag'-campagne

12mrt 201509:19
  • Bureaus
  • 24489 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • MarketingActiesMerkenCommercialsCampagnes

nieuws Coca-Cola rolt deze week een campagne uit om de lancering van zijn nieuwe bundelverpakking van vier keer 1,25 liter in Nederland te promoten. De campagne is gemaakt door We Are Pi Amsterdam en concentreert zich op een tv-spot die de rol van Coca-Cola benadrukt bij het versterken van bijzondere familiemomenten in het Nederlands dagelijkse leven.

Lukkien bouwt online Nutricia-platform voor moeders

11mrt 201511:34
  • Bureaus
  • 25038 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • MerkenStrategieDigitaalDoelgroepWebsite

nieuws Lukkien heeft voor Nutricia een online platform voor moeders ontwikkeld, dat is gepresenteerd op de Negenmaandenbeurs: Nutricia Voor Jou. Doel van de nieuwe website is een optimale klantervaring, oftewel 'mother's journey'.

SuperRebel maakt Kärcher-klant helemaal de män

11mrt 201509:20
  • Bureaus
  • 19877 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • ActiesMerkenCampagnesInteractie

nieuws Kärcher heeft gekozen voor SuperRebel.com voor de invulling van de voorjaarscampagne voor de professionele markt. Het thema van de nieuwe campagne luidt: 'Kärcher maakt jou de MÄN.'


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
  • Abonneren

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken
  • Partners