Redactie Bureaus

Redactie Bureaus

Werkt bij: MarketingTribune

Functie: Redactie

Biografie De redactie van MarketingTribune/bureaus schrijft dagelijks over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.

Recente artikelen van Redactie Bureaus

Media Markt start campagne 'Gelukkig nieuw schooljaar!'

11aug 201510:45
  • Bureaus
  • 14804 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • DigitaalMarketingCommercialsCampagnesInnovatie

nieuws ‘Gelukkig nieuw schooljaar’, zo luidt de nieuwe campagne die Media Markt deze week is gestart. De elektronicawinkelketen haakt ermee in op de voortzettende digitalisering, die ook in de schoolbanken steeds beter merkbaar is. Vier weken lang krijgen scholieren en studenten kortingen op onmisbare producten zodat zij goed uitgerust het nieuwe schooljaar starten. De campagne komt wederom uit de koker van JWT Amsterdam.

Onbreekbare outdoor-campagne van TBWA voor Axa Victory

11aug 201500:06
  • Bureaus
  • 16388 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • MerkenCampagnesOutdoorReclameBranding

nieuws Axa introduceert een nieuw fietsslot: de Axa Victory. De claim van dit nieuwe product luidt dat dit het sterkste fietsslot op de markt is. TBWA\Neboko ontwikkelde een opvallende outdoor-campagne die bestolen fietsers aan het denken zal zetten.

DDB & Tribal Amsterdam breidt fors uit met acht talenten

10aug 201511:33
  • Bureaus
  • 14349 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • ReclameBrandingPersonaliaInteractie

nieuws Het grote reclamebureau DDB & Tribal Amsterdam heeft vandaag bekendgemaakt dat de creatieve en productie-teams worden uitgebreid met liefst acht nieuwe medewerkers. Als gevolg van het winnen van een aantal grote accounts versterkt het bureau zijn expertise door de UX-, productie- en design-afdelingen uit te breiden.

Lemz herpositioneert Ikea: 'Aandacht maakt alles mooier'

10aug 201510:14
  • Bureaus
  • 20047 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • MarketingCampagnesMerkenStorytellingBranding

nieuws Ikea Nederland heeft zondag het startschot gegeven voor zijn nieuwe merkpositionering. Dit gebeurde met een zogenoemde ‘road block’ rond 20:00 uur op alle Nederlandse tv-zenders. Reclamebureau Lemz is verantwoordelijk voor de nieuwe koers, die wordt ondersteund door de pay-off 'Aandacht maakt alles mooier'. Doel is een hernieuwde kennismaking met het woonwarenhuis. In de campagne wordt het verhaal achter Ikea verteld vanuit het perspectief van designers.

PR-bureau Coopr breidt opnieuw uit

10aug 201509:48
  • Bureaus
  • 11500 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • PRBranded contentCommunicatiePersonalia

nieuws Het Rotterdamse PR-bureau Coopr breidt opnieuw uit om de verdere groei van het bedrijf mogelijk te maken. Dorieke Cieremans (PR-consultant), Rosanne van Setten (trainee) en Joost Twigt (grafisch vormgever) completeren het 18-koppige team van Coopr.

[Case] Succes DPDK met Peugeot-game 'Catch the Dragon'

6aug 201514:47
  • Bureaus
  • 20526 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • Online gamingCampagnesInnovatieDigitaal

nieuws Peugeot is meermalen in de prijzen gevallen met de campagne 'Catch the Dragon', ontwikkeld door het Nederlandse creatief digitaal bureau DPDK. De campagne laat zich het best omschrijven als een mobiele, 'film meest game' Virtual Reality-ervaring. Wat is er zo speciaal aan 'Catch the Dragon'?


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
  • Abonneren

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken
  • Partners