Redactie Bureaus

Redactie Bureaus

Werkt bij: MarketingTribune

Functie: Redactie

Biografie De redactie van MarketingTribune/bureaus schrijft dagelijks over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.

Recente artikelen van Redactie Bureaus

DDMA en SRC starten met Reclamecode Fieldmarketing

5jan 201600:09
  • Bureaus
  • 11878 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • VerkoopZakelijkDialoogSales

nieuws De Reclamecode Fieldmarketing is met ingang van 1 januari 2016 opgenomen in de Nederlandse Reclame Code. In deze code staan regels voor werving buiten de verkoopruimte, zoals op straat en aan de deur. De komende periode investeren Stichting Reclame Code en de DDMA in het voorlichten van de sector.

Bek lanceert zusterbedrijf New Brand Activators

4jan 201610:32
  • Bureaus
  • 10175 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • CommunicatieStrategiePrint

nieuws Bek Maakt Communicatie gaat vanaf januari de markt veroveren met twee merken. De bureau-activiteiten gaan verder onder de naam New Brand Activators en de drukkerij gaat door als Bek 1-op-1 publiceren.

Henny Huisman promoot Jumbo met Surpriseshow

1jan 201611:56
  • Bureaus
  • 40083 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • CampagnesConceptPrijsoorlogActivatie

nieuws Henny Huisman is terug. Met een speciale Surpriseshow, nota bene. Deze show is het startschot voor de nieuwe jaaraanbiedingen van Jumbo Supermarkten. De retailer wordt erbij ondersteund door Newslab en Bruut Amsterdam.

[Campagne] Vluchtelingen bedanken Amsterdam

1jan 201609:56
  • Bureaus
  • 29438 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • CampagnesCommercialsMaatschappijMakers

nieuws Het jaar van de vluchtelingen, zo kun je 2015 gerust omschrijven. Vaak hebben we Nederlanders over dit onderwerp gehoord (zowel voor- als tegenstanders), maar zelden de vluchtelingen zelf. Drie hulporganisaties geven hen nu een stem in een campagne. De vluchtelingen zeggen: bedankt voor de hulp!

Capitola bouwt VR-platform voor TU Eindhoven

31dec 201510:40
  • Bureaus
  • 21150 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • InnovatieCreatieContent

nieuws 2015 was het jaar van Virtual Reality. Veel bedrijven gingen er serieus mee aan de slag. Zo ook de Technische Universiteit. Capitola bouwde voor de TUE een zogenoemde ‘Virtual Visit’, Nederlands eerste high-tech Virtual Reality-contentplatform.

KLM filmt Werelddeal-campagne met gewone iPhone

30dec 201512:00
  • Bureaus
  • 13053 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • CampagnesCommercialsMarketingContent

nieuws KLM start vandaag met zijn Werelddeal Weken. De vliegtuigmaatschappij heeft meer dan honderd bestemmingen waaronder New York, Rio de Janeiro, Genua en Valencia sterk in prijs verlaagd. Voor de reclamecampagne maakt KLM gebruik van een nieuw concept, met authentieke iPhone-beelden.


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
  • Abonneren

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken
  • Partners