Redactie Bureaus

Redactie Bureaus

Werkt bij: MarketingTribune

Functie: Redactie

Biografie De redactie van MarketingTribune/bureaus schrijft dagelijks over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.

Recente artikelen van Redactie Bureaus

Joe Public start productielabel Joe Public Shoot

5apr 201609:59
  • Bureaus
  • 10099 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • CreatieZakelijkReclame

nieuws Joe Public lanceert een eigen productielabel dat zich gaat toeleggen op het produceren en regisseren van tv-commercials en andersoortige videoproducties: Joe Public Shoot. Dit nieuwe label haalt hiermee een schakel uit de keten wat leidt tot meer efficiency. Joe Public Shoot zal werken zonder mark-up percentages. Joe Public reageert hiermee op almaar strakkere budgetten en wil adverteerders zoveel mogelijk production value geven voor hun geld.

Dit is de shortlist voor New Kids on the Block

5apr 201609:44
  • Bureaus
  • 10254 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • AwardNieuwkomersStrategie

nieuws De shortlist is bekend voor de New Kids on the Block-verkiezing voor de beste nieuwkomers van afgelopen jaar. Zes jonge bureaus dingen mee naar deze speciale SAN-prijs: FX, Hammerfest, IMA, Made.For.Digital, Volt en Young Originals.

NAC-speler Joey Suk in campagne P1 Underwear

4apr 201614:09
  • Bureaus
  • 12760 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • CampagnesVoetbalMerkenMarketing

nieuws Speciaal om de samenwerking tussen voetbalclub NAC Breda en P1 Underwear aan te kondigen heeft reclamebureau SuperRebel een opvallende campagne ontwikkeld binnen het thema 'Cover your ass'. Hierin spelen diverse NAC-spelers een rol, waaronder de zwaar getatoeëerde Joey Suk.

Mieke Gerritzen verruilt MOTI voor The Image Society

4apr 201609:26
  • Bureaus
  • 8505 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • PersonaliaBrandingCreatieMakers

nieuws Mieke Gerritzen stopt per 1 januari 2017 als directeur van MOTI, Museum of the Image. Deze datum valt samen met het moment dat MOTI transformeert naar een ander museum waar het Bredase erfgoed gecombineerd zal gaan worden met beeldcultuur. Gerritzen zet haar onderzoek en projecten rondom beeld voort vanuit The Image Society.

Cloetta brengt ook Red Band onder bij Joe Public

4apr 201600:21
  • Bureaus
  • 9095 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • CampagnesFoodReclame

nieuws Cloetta heeft Joe Public Take-Away Advertising in de arm genomen voor haar merkcampagne voor snoepmerk Red Band. De campagne zal in verschillende kanalen worden uitgerold. Joe Public werkte al voor het merk Lonka. Aan de keuze voor het bureau ging geen pitch vooraf. Centraal in de Red Band campagne staan twee ouwe snoepers die nog jong van geest zijn.

Marketeer of the Year: Henk Jan Beltman, Tony's Chocolonely

1apr 201614:59
  • Bureaus
  • 20723 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • MarketingAward

nieuws Henk Jan Beltman, de man achter Tony's Chocolonely, is uitgeroepen tot Marketeer of the Year. Hij viel in de prijzen bij de Dutch Marketing Awards. Andere winnaars waren Bijenkorf, Coolblue, Vandebron en Dopper.


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
  • Abonneren

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken
  • Partners