Redactie Bureaus

Redactie Bureaus

Werkt bij: MarketingTribune

Functie: Redactie

Biografie De redactie van MarketingTribune/bureaus schrijft dagelijks over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.

Recente artikelen van Redactie Bureaus

Het Ei van Ubachs ontwikkelt zonnige NTI-campagne

23aug 201610:19
  • Bureaus
  • 10342 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • CampagnesCommercialsKennissessieReclame

nieuws 'Er zijn zoveel momenten dat je hoofd niet naar studeren staat', aldus NTI in een nieuwe campagne ontwikkeld door Het ei van Ubachs. 'Gelukkig kun je bij NTI studeren wanneer het jou uitkomt.'

Icemedia ontwikkelt 'De langste zomervakantie ooit' voor Stichting Vluchteling

22aug 201617:38
  • Bureaus
  • 9472 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • Campagnes

nieuws De scholen zijn na de zomervakantie weer begonnen. Helaas niet voor miljoenen vluchtelingenkinderen. Stichting Vluchteling luidt daarom de noodklok met de campagne ‘De Langste Zomervakantie Ooit’. Stichting Vluchteling geeft via Social Media en een campagnepagina uitleg over het probleem, laat zien hoe zij helpen en roepen op tot een donatie. Icemedia is verantwoordelijk voor het concept.

MullenLowe Alfred maakt campagne voor Cup-a-Soup

22aug 201610:10
  • Bureaus
  • 10100 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • CreatieCampagnes

nieuws Met een geheel vernieuwd design en vernieuwde receptuur krijgt Cup-a-Soup Nederland weer scherp en alert. MullenLowe Alfred ontwikkelde de campagne waarin focus, bezieling en de liefde voor tomaten centraal staan. Vanaf volgende week te zien op TV en in print. In september volgt een online campagne.

Kyra Roest versterkt Burst als Head of Business

22aug 201609:05
  • Bureaus
  • 9940 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • Personalia

nieuws Kyra Roest is als Head of Business verantwoordelijk voor diverse global accounts bij digital production agency Burst. De global accounts waarvoor zij verantwoordelijk wordt zijn onder andere Hero, Organix, Old Amsterdam en Mentos. Kyra was hiervoor partner bij Dare to Difr in een soortgelijke rol.

Boyband B-Brave en Microsoft lekken telefoonnummer in campagne over online veiligheid

19aug 201617:16
  • Bureaus
  • 28646 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • OnlineOnderzoekCampagnes

nieuws Het uitlekken van het telefoonnummer van een van de leden van boyband B-Brave is onderdeel van een gezamenlijke bewustwordingscampagne met Microsoft. Dat maakte de band bekend bij jongerenradiostation FunX. De twee partijen vragen op deze manier meer aandacht voor online veiligheid onder jongeren. Eerder deze week stond de telefoon van B-Brave’s Kaj roodgloeiend nadat mede-bandlid Dioni zijn nieuwe telefoonnummer ‘per ongeluk’ deelde via Snapchat en Instagram.

EasyJet kiest voor Etcetera

19aug 201611:51
  • Bureaus
  • 29339 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • MarketingcommunicatieKlantenPitches

nieuws Na een pitch heeft EasyJet ervoor gekozen om haar marketingcommunicatie-activiteiten binnen Nederland onder te brengen bij Etcetera. Hiermee kiest EasyJet voor de geïntegreerde aanpak van de 3 labels; Etcetera, Red Urban en Daybreak. Er is reeds een start gemaakt met de Nederlandse uitwerking van een nieuwe campagne die in september in diverse Europese landen uitgerold wordt.


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
  • Abonneren

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken
  • Partners