Redactie Bureaus

Redactie Bureaus

Werkt bij: MarketingTribune

Functie: Redactie

Biografie De redactie van MarketingTribune/bureaus schrijft dagelijks over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.

Recente artikelen van Redactie Bureaus

Timo Stevens aan de slag bij MediaMonks

28okt 201612:03
  • Bureaus
  • 13236 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • InnovatieCreatieInteractiePersonalia

nieuws Creatief productiebureau MediaMonks heeft Timo Stevens aangesteld als Head of Experiential. In deze functie is Stevens, samen met Technisch Directeur Edwin Scholte, verantwoordelijk voor het internationale team van 50 technische experts dat werkt aan het verwezenlijken van projecten op het gebied van digitale installaties.

Mads Mikkelsen in korte film ‘Le Fantôme’ van Ford

28okt 201610:15
  • Bureaus
  • 5696 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • Film

nieuws Ford heeft een korte dramafilm voor de campagne rond de nieuwe Ford Edge-SUV ontwikkeld met daarin de bekende acteur Mads Mikkelsen, die ook in de nieuwe film Doctor Strange en de nog te verschijnen Rogue One: A Star Wars Story speelt. Le Fantôme is bedacht door GTB (Global Team Blue - Wereldwijd WPP-kantoor van Ford) en is voor Ford geproduceerd door RSA Films.

Heldergroen ontwikkelt voor Nibud awareness-campagne 'PortemoJA, PortemonNEE'

27okt 201613:05
  • Bureaus
  • 18747 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • CommunicatieMaatschappijActivatieCampagnes

nieuws Communicatiebureau Heldergroen ontwikkelde in samenwerking met het Nationaal Instituut voor Budgetvoorlichting (Nibud) de campagne ‘PortemoJA, PortemonNEE’. Op dit moment is de campagne in volle gang. Met radiospotjes en filmpjes op internet worden mensen bewuster gemaakt van hun bestedingen.

Floris Hülsmann start namenbureau Namarama

27okt 201610:48
  • Bureaus
  • 10938 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • MerkenZakelijkPersonalia

nieuws Nederland is een nieuw bedrijf voor naamcreatie rijker: Namarama. Prijswinnend digital copywriter Floris Hülsmann, die werkte bij grote Nederlandse reclamebureaus en voor (inter-)nationale klanten als Heineken, Samsung en Sony, start met dit nieuwe initiatief. Namarama is er voor bedrijven en merken die een nieuwe naam zoeken, maar ontwikkelt ook namen voor diensten en producten.

Ambassadors maakt virtuele 'woestijnfilm' voor Nissan

26okt 201616:18
  • Bureaus
  • 18475 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • VideoDigitaalVirtual RealityCampagnes

nieuws Het Duitse regietalent Nico Kreis en creative production studio Ambassadors hebben in opdracht van CityFilms en TBWA\Raad Dubai de film ‘Take no sides’ gemaakt voor de lancering van de Nissan Patrol 2017. Visueel lijken kosten noch moeite te zijn gespaard – met dank aan de makers. 'We hebben een virtuele stad gebouwd die de verbeelding te boven gaat.'

TomTom lanceert wearables-campagne 'Get Going'

26okt 201610:25
  • Bureaus
  • 18845 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • BrandingCommercialsWearablesCampagnesMerken

nieuws TomTom is deze week gestart met ‘Get Going’, een grote advertentiecampagne ter ondersteuning van zijn sport-wearables. De campagne is ontwikkeld in samenwerking met het Amsterdamse bureau Pool Worldwide en is wereldwijd zichtbaar op tv, in bioscopen, magazines, online en op out-of-home reclame.


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
  • Abonneren

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken
  • Partners