Willemsen nieuwe marketingdirecteur Persgroep

14nov 201713:45
  • B2b
  • 12781 x gelezen
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
  • PersonaliaUitgeversMarketing

nieuws Bert Willemsen heeft Harry de Haas per direct opgevolgd als nieuwe marketingdirecteur van de Persgroep Nederland. De Haas vertrekt naar KPN. Willemsen heeft in zijn 9-jarige loopbaan binnen de Persgroep brede marketingervaring opgebouwd.

Willemsen heeft campagne ervaring vanuit het AD opgebouwd, is kenner van revenue en pricing management en hij heeft recent succesvol het customer insights team opnieuw op de kaart gezet. De belangrijkste taken in zijn nieuwe rol van marketingdirecteur zijn volgens ceo Erik Roddenhof van de Persgroep Nederland: ‘Om in lijn met onze digitale transitiestrategie, marketing verder te vernieuwen en te digitaliseren. Zijn kennis rond consumentendata en -koppeling met de juiste proposities gaan hier goed van pas komen.’

 


comments powered by Disqus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
  • Abonneren

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

    Alles over influencer marketing
    en duurzaam merkvertrouwen

    SCHAAL+ werft, selecteert, ontwikkelt
    en begeleidt jong digitaal talent


  • MarketingTribune.nl/b2b is een toonaangevend kennisplatform voor marketeers die op de hoogte willen blijven van de nieuwste trends, inzichten en nieuwsberichten binnen de marketing tussen bedrijven.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken
  • Partners
  • Expertgroep
    Business-to-Business