ADchieve benoemt Daniëlle Bol tot cco

ADchieve benoemt Daniëlle Bol tot cco
  • B2b
  • 30 nov 2017 @ 12:42
  • 18573 x gelezen
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
  • Personalia

Daniëlle Bol wordt per 1 december 2017 chief commercial officer binnen ADchieve, dat automatiseringsoplossingen voor het adverteren in zoekmachines ontwikkelt, zoals Google. Bol krijgt als taak om de verdere klantgroei van ADchieve aan te jagen en in goede banen te leiden.

In eerste instantie ligt de focus voor groei in de Nederlandse markt. Buitenlandse expansie staat voor 2019 op de agenda en wordt voorbereid door mede aandeelhouder Coen de Vries. Bol was voor haar komst naar ADchieve als managing director eindverantwoordelijk voor de Benelux bij Tradedoubler. Zij klom na haar studie Bedrijfskunde in Rotterdam snel op binnen het internationale performance marketingbedrijf.

Mark van Werven, ceo van ADchieve, is zeer verheugd met de komst van Daniëlle Bol. ‘Voor de organisatie van ADchieve is dit een nieuwe mijlpaal in ons nog korte zelfstandige bestaan. Daniëlle heeft haar sporen verdiend in de online wereld, weet van aanpakken en met haar komst versterken we ons jonge bedrijf.’

Dagelijks zet ADchieve miljoenen producten van klanten om in advertenties binnen Google. ADchieve is sinds 2017 een zelfstandig bedrijf en heeft 16 medewerkers in dienst. Naast de hoofdvestiging in ’s-Hertogenbosch is dit jaar een 2e vestiging geopend in Rotterdam. Recentelijk nog werd ADchieve bij de Dutch Search Awards uitgeroepen tot beste PPC management software.

 


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
  • Abonneren

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/b2b is een toonaangevend kennisplatform voor marketeers die op de hoogte willen blijven van de nieuwste trends, inzichten en nieuwsberichten binnen de marketing tussen bedrijven.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken