Laura van Stralen

Laura van Stralen

Werkt bij: Sizo Solutions

Functie: marketing en communicatie medewerker

Biografie Laura van Stralen is marketing en communicatie medewerker bij Sizo, een marketing intelligence bedrijf. Sizo heeft de complete Nederlandse zakelijke markt in beeld gebracht. Op basis van deze informatie optimaliseert Sizo de marktbewerking van B2B organisaties met als doel 1 op 1 conversie, door 1 op 1 communicatie.

LinkedIn

Recente artikelen van Laura van Stralen

Wat kan het bedrijfsleven leren van de sportwereld?

6sep 201711:42
  • Online
  • 9776 x gelezen
  • Link
  • Laura van Stralen
  • AlgoritmeMarketingautomationBig data

weblog Sport verbroedert, sport verbindt, sport is mondiaal, sport is heel erg groot, sport is voor data analyse de business case richting de toekomst.

Telecom en ICT: wat heb je als bedrijf nodig?

11aug 201710:24
  • B2b
  • 15714 x gelezen
  • Link
  • Laura van Stralen
  • Producten en dienstenB2Bkoper

weblog Er bestaat uiteraard een groot verschil in de behoeftes van organisaties op het gebied van telecom en ICT. Een lokale bakker heeft nu eenmaal andere wensen dan een softwarebedrijf. Bovendien is de gedragscode ook anders. Wil je als bedrijf dat je medewerkers altijd met de nieuwste Iphone lopen, omdat innovatie en vernieuwing belangrijke speerpunten zijn of koop je pas nieuwe telefoons als de oude het begeven? Hoe bepaal je het beste telecom en ICT aanbod voor een specifiek bedrijf?

Data: een kant, de andere kant en de waarheid

4jul 201713:59
  • B2b
  • 10015 x gelezen
  • Link
  • Laura van Stralen
  • Big dataCRM

weblog Data-telling? Het is een nog onbekend begrip, maar het zegt eigenlijk precies waar data over zou moeten gaan: het vertellen/voorspellen van wat de toekomst brengt. Dit is echter niet altijd eenvoudig. Verschillende datastromen vertellen vaak verschillende verhalen. Hoe weten marketeers welke data ze moeten volgen? Waar ligt de ‘waarheid’?

De 4 behoeften van een potentiele B2B koper

18mei 201711:15
  • B2b
  • 13480 x gelezen
  • Link
  • Laura van Stralen
  • B2Bkoper

weblog Al ver voordat er een zakelijke overeenkomst tot stand komt, probeert de moderne ‘B2B-koper’ erachter te komen hoe hij een slimme zakelijke beslissing kan nemen. Hij zit daarbij echt niet te wachten op een eenzijdige salespitch. In feite vermijdt hij liever een pitch. Als verkoper in de B2B branche is het belangrijk eerst de 4 behoeften van de prospects goed te begrijpen.

Hoe je met de juiste data de juiste klanten vindt

2mrt 201715:56
  • B2b
  • 14678 x gelezen
  • Link
  • Laura van Stralen
  • Geen tag

weblog Exact weten wie je moet benaderen, met de juiste boodschap, op het juiste moment is de sleutel tot effectieve marketing en sales. Bij prospects die passen binnen het door jou bepaalde klantprofiel zal de kans op verkoopsucces groter zijn. Het is dus de uitdaging om je te richten op prospects die binnen jouw klantprofiel passen. Immers, waarom zou je tijd en geld besteden aan campagnes voor een publiek dat jouw boodschap niet wil horen?

Trends en uitdagingen voor de b2b marketeer in 2017

30dec 201611:00
  • B2b
  • 20957 x gelezen
  • Link
  • Laura van Stralen
  • InnovatieBig dataMarketingautomationB2Bkoper

weblog Nog 2 dagen en dan zit 2016 er alweer op. En wat is het jaar voorbij gevlogen! Het was een jaar waarin de marketingactiviteiten van veel b2b organisaties zich ontwikkelden naar een steeds professionelere en gerichtere klantbenadering. Het was vooral ook een jaar waarin b2b marketing zeer belangrijk is gebleken. Zo is er het afgelopen jaar ontzettend veel content ontwikkeld door de b2b marketeers, marketing automation wordt door steeds meer organisaties omarmt en ook de ontwikkeling van buyers persona’s stond vaak hoog op de agenda.


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
  • Abonneren

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

    Alles over influencer marketing
    en duurzaam merkvertrouwen

    SCHAAL+ werft, selecteert, ontwikkelt
    en begeleidt jong digitaal talent


  • MarketingTribune.nl/b2b is een toonaangevend kennisplatform voor marketeers die op de hoogte willen blijven van de nieuwste trends, inzichten en nieuwsberichten binnen de marketing tussen bedrijven.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken
  • Partners
  • Expertgroep
    Business-to-Business