Start nieuwe actie: boeren en consumenten smeken bij hq AH om duurzame melk

31okt 201716:55
  • Food-en-retail
  • 7540 x gelezen
  • Link
  • Redactie Food & Retail
  • CampagnesMVOPolitiek

nieuws Boze boeren en een groep consumenten deelden vandaag tijdens een actie van Milieudefensie, honderden pakken duurzame melk uit bij het hoofdkwartier van Albert Heijn in Zaandam. Milieudefensie wil dat Albert Heijn de boeren extra betaalt voor hun melk, zodat zij milieuvriendelijker kunnen werken. De actie bij AH is het begin van een estafette langs de hoofdkantoren van de zes grootste retailketens

New Skool Media werkt samen met Digital Enterprises

31okt 201713:24
  • Media
  • 12870 x gelezen
  • Link
  • Redactie Media
  • ReclameOnline advertisingUitgeefstrategieSales

nieuws New Skool Media gaat een samenwerking aan met Online Mediahuis Digital Enterprises. Een substantieel deel van de online traffic zal automated gemonatized gaan worden door Next Day Media, een 100% dochter van Digital Enterprises. In de toekomst zullen beide partijen nadere samenwerkingsmogelijkheden met betrekking tot de online titels van New Skool Media en ONE Business nader aftasten. Enkele bekende titels uit het portfolio zijn Elsevierweekblad.nl, Beurs.nl, Beleggersbelangen.nl, Formule1.nl en Fiets.nl.

Active Professionals sponsort alpine-skiër Maarten Meiners

31okt 201713:11
  • Sponsoring
  • 9939 x gelezen
  • Link
  • Redactie Sponsoring
  • ZakelijkSportmarketingSponsorshipSport

nieuws IT-bedrijf Active Professionals heeft zich verbonden aan de beste skiër die Nederland rijk is, Maarten Meiners. Hij wordt ambassadeur van de Rotterdamse organisatie die net als hij elke dag actief bezig is om zich te verbeteren. Meiners gaat zelf als 'Active Professional' aan de slag door clinics te geven waarin parallellen worden getrokken met skiën.

AZ shopt bij Vomar

31okt 201710:42
  • Sponsoring
  • 9365 x gelezen
  • Link
  • Redactie Sponsoring
  • SponsorshipWinkelenPartnershipVoetbal

nieuws AZ heeft supermarktketen Vomar aan zich gebonden als nieuwe Strategisch Partner. Het betreft een sponsorschap voor drie jaar met het Noord-Hollandse bedrijf, dat momenteel geldt als de in omzet snelst groeiende supermarktorganisatie van Nederland.

[Ingezonden artikel] Testcase: A/B testen

31okt 201710:27
  • Algemeen
  • 5743 x gelezen
  • Link
  • Redactie MarketingTribune
  • Branded content

nieuws A/B testen zijn een goede manier om je conversie continue beter te maken. Wanneer je het goed aanpakt, valt er als marketeer veel uit te halen. Met A/B testen kun je verbeteringen en hypotheses meten en er conclusies uittrekken. UnitedConsumers doet al jaren aan A/B testen en licht drie van haar testcases toe.

Reshift Digital, CKC en SIDN stomen basisscholen klaar voor digitale toekomst

31okt 201710:25
  • Media
  • 11169 x gelezen
  • Link
  • Redactie Media
  • DigitaalContentInnovatiePolitiek

nieuws De wereld om ons heen verandert razendsnel door de opkomst van technologie. De nieuwe regering onderkent deze verandering door digitale geletterdheid in 2019 wettelijk te verankeren in het nieuwe onderwijscurriculum. Dit initiatief wordt extra kracht bijgezet door het bedrijfsleven. Dankzij een samenwerking van tech-uitgever Reshift Digital, Creative Kids Concepts (CKC) en SIDN ontvangen de 2.700 basisscholen die zijn aangesloten bij CKC, gratis het lespakket Bendoo Arduino Box.

[video report Cityguys 4] Burgers en bier in Brussel

31okt 201707:52
  • Food-en-retail
  • 8737 x gelezen
  • Link
  • Redactie Food & Retail
  • FoodTrends

nieuws De 'Cityguys' willen belangstellende foodies, marketeers en trendwatchers op de hoogte houden van 'food, drinks & travel' in en vanuit hun hoofdstad Amsterdam. Hun nieuwe serie over eten en drinken delen ze graag met MarketingTribune. Deze editie gaan we burgers en bieren testen in Brussel. Kijk mee.

SIRE viert 50-jarig bestaan met jeugdige jubileumcampagne 'Luister naar de toekomst'

30okt 201718:00
  • Bureaus
  • 15397 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • CommercialsPolitiekMaatschappijCampagnes

nieuws SIRE viert maandagavond in het Tropenmuseum zijn 50e verjaardag met als speciale gast koning Willem-Alexander. Tijdens deze bijeenkomst is ook een jubileumcampagne geïntroduceerd, ontwikkeld door Dawn in samenwerking met Halal en Het PR Bureau. Deze SIRE-campagne laat zien welk vooruitzicht de nieuwe generatie schetst. Jongeren zijn over het algemeen positief gestemd. Hun verfrissende kijk op economie, duurzaamheid en inclusiviteit staat centraal in de campagne.

NS komt met zakelijke campagne 'Elke dag is anders'

30okt 201715:03
  • Bureaus
  • 15201 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • ZakelijkOnline advertisingCampagnes

nieuws NS heeft de ambitie verder te groeien in de zakelijke markt. Om die doelstelling te realiseren positioneert het spoorwegbedrijf zich als mobiliteitsadviseur voor ondernemers en bedrijven. Met de NS Business Card en aanverwante proposities worden de verschillende segmenten op deze markt bediend. De B2B-campagne 'Elke dag is anders' is ontwikkeld door reclamebureau N=5 en mediabureau Initiative.

Oenobiol Paris in zee met Epidemie: 'We doen het bewust op de Nederlandse manier'

30okt 201713:55
  • Algemeen
  • 10345 x gelezen
  • Link
  • Lucas Boon
  • ReclameCampagnes

nieuws Het Franse beautymerk Oenobiol Paris werkt samen met bureau Epidemie uit Amsterdam. De eerste campagne - start september 2017 - die het bureau samen met Vemedia Consumer Healthcare Group heeft ontwikkeld, is voor een voedingssupplement dat ervoor moet zorgen dat de vrouw meer 'schoonheid en glamour van binnenuit' ervaart. Het merk staat in Frankrijk al dertig jaar als een huis en nu is Nederland aan de beurt.


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
  • Abonneren

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl: presenteert en duidt het brede palet aan ontwikkelingen in het vakgebied marketing.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken
  • Partners