Natwerk schept kinderwereld in commercial Intertoys

1nov 201712:00
  • Bureaus
  • 11392 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • MerkenDoelgroepenCommercialsCampagnes

nieuws 'Jouw speelgoed, jouw wereld.' Intertoys is woensdag gestart met een nieuwe campagne die bestaat uit een commercial voor web en tv waarin allerlei speelgoed met elkaar wordt gecombineerd. Net zoals kinderen dat zelf altijd doen. De commercial werd bedacht en gerealiseerd door Natwerk.

Fuse Communication stoot fashion-PR af naar Coebergh

1nov 201711:41
  • Bureaus
  • 15282 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • PromotieCommunicatiePRZakelijk

nieuws Vanwege de toenemende segmentatie binnen het PR-landschap heeft Fuse Communication besloten om een scherpe focus aan te brengen op de dienstverlening van het bureau. Om deze reden neemt Fuse per vandaag afscheid van het portfolio in fashion-PR, dat wordt overgedragen aan Coebergh Communicatie & PR. Alle overige klanten blijven behouden.

Huib Maaskant creatief directeur bij Goud Uberconnected

1nov 201711:11
  • Bureaus
  • 10358 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • E-marketingDigitaalPersonaliaCreatie

nieuws Goud Uberconnected heeft Huib Maaskant aangetrokken als creatief directeur. Hij wordt tevens creatief eindverantwoordelijk voor de zusterbureaus Icemedia (digital & mobile) en Redmint (shopper marketing). Maaskant stond aan de wieg va digitaal bureau Qi en ook de SpinAwards.

Kijkje achter de schermen bij de Volkskrant

1nov 201710:59
  • Media
  • 19320 x gelezen
  • Link
  • Redactie Media
  • DagbladenJournalistiekCampagnesNieuwsmedia

nieuws De Volkskrant heeft samen met My Channels, Pink Marketing en Pünktlich een campagne ontwikkelt die de verhalen achter de krant vertelt. In een aantal mini-documentaires worden dilemma’s belicht die spelen achter de schermen bij de Volkskrant. Wat gebeurt er op de redactie bij breaking news? Hoe opereert een correspondent in rumoerig gebied? Hoe scheidt de krant de zin van onzin in de wetenschap?

[interview] 7 vragen aan Mary Hoogerbrugge over Effie 2017

1nov 201710:58
  • Food-en-retail
  • 9814 x gelezen
  • Link
  • Peter van Woensel Kooy
  • MarketingOnderzoekAward

nieuws Mary Hoogerbrugge is merkspecialist bij bureau De Positioneerders uit Breukelen, met als aandachtsgebieden merkpositionering, strategie en effectiviteit. Daarnaast is zij prominent lid van de Hoofdjury van de Effie en voorzitter van de Effie Stuurgroep. Op 31 oktober zijn die 's avonds uitgereikt in het Concertgebouw Amsterdam, met twee Gouden Effies voor food cases (Dorito's en Wakker Dier). We spreken Mary over de Effie-oogst 2017.

Dankzij deze nieuwe trends is digital signage krachtiger dan ooit

1nov 201710:31
  • Food-en-retail
  • 8680 x gelezen
  • Link
  • Wim van der Stelt
  • WinkelenMarketingcommunicatie

weblog Digital signage, ook wel narrowcasting of beeldschermcommunicatie, wordt door veel retailers en horeca-ondernemers nog altijd als ingewikkeld en duur beschouwd. Dat is anno 2017 gelukkig niet meer het geval. Met de voortgang van de techniek wordt het gemakkelijker inzetbaar en komen de prijzen omlaag. Digital signage is dus voor meer mensen toegankelijk dan ooit. En dat is een mooi moment om eens te kijken naar de laatste trends op dit gebied.

The Others introduceert vernieuwde VVV Cadeaukaart

1nov 201710:12
  • Bureaus
  • 7635 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • Online betalenWinkelenCommercialsCampagnes

nieuws Na 42 jaar wordt de papieren VVV-cadeaubon vervangen door een plastic kaart die met een zelf te kiezen bedrag te laden is en ook online kan worden ingewisseld. De vernieuwde VVV Cadeaukaart biedt van alle cadeaubonnen in Nederland het grootste cadeau-aanbod in winkels én webshops. VVV Cadeaukaart heeft The Others Creativity geselecteerd om deze kaart te voorzien van een nieuwe identiteit en campagne.

Felix van der Sommen leidt digitale strategie Keesing

1nov 201710:01
  • Media
  • 10461 x gelezen
  • Link
  • Redactie Media
  • UitgeversUitgeefstrategiePersonaliaDigitaal

nieuws Keesing Media Group, de grootste uitgever van puzzelbladen in Europa, heeft Felix van der Sommen benoemd tot Chief Digital & Transformation Officer. Hij wordt verantwoordelijk voor de digitale strategie en activiteiten van Keesing. Ook gaat hij zich bezighouden met de directe consumenten-contacten, de ontwikkeling van apps, abonnementen, e-commerce en marketing. De aanstelling van Van der Sommen past in de strategie van Keesing, die is gericht op versnelde groei door acquisities en digitalisering.

Gouden Effies voor Wakker Dier en Doritos

31okt 201722:47
  • Bureaus
  • 14767 x gelezen
  • Link
  • Jeroen Mirck
  • AwardReclameEffectCampagnes

nieuws Het is niet allemaal goud wat er blinkt bij de 34e editie van de Nederlandse Effie Awards. Slechts twee campagnes wonnen een gouden Effie: de plofkip-campagne van Wakker Dier en 'Play Bold' van Doritos. Zilver is toegekend aan NS en de Hartstichting. Verder werd er gejuicht voor twaalf bronzen Effies en bovendien een nieuwe prijs: de 'LEFfie' voor een vlogcampagne van KPN en N=5.

Candid Group breidt directie uit en wil innoveren

31okt 201716:57
  • Media
  • 16594 x gelezen
  • Link
  • Redactie Media
  • StrategieMediabureauBig dataReclameContent

nieuws Mediaconcern Candid Group heeft een nieuwe directie aangesteld om recente en komende groei in goede banen te leiden. De nieuwe directie gaat de voorsprong in innovatie en data-technologie verder uitbouwen. Daarmee wil het Amsterdamse concern (met bureaus als Head to Head en Stroom) het grootste onafhankelijke netwerk van media-, marketing- en communicatiebureaus worden in Nederland.


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
  • Abonneren

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl: presenteert en duidt het brede palet aan ontwikkelingen in het vakgebied marketing.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken
  • Partners